Rezydent
turystyczny

Zwiedzaj świat i poznawaj nowych ludzi! Nowe doświadczenia, nieograniczone możliwości i ogromna satysfakcja. Zostań rezydentem biura podróży! Warunek: pasja do podróży i ciekawość świata! Dzięki szkoleniu dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony i obszary do rozwoju. To będzie Twoja próba generalna przed wyjazdem na destynację!

Spełnij swoje
marzenia

o podróżach!

Sprawdź terminy

Przejdź na kolejny poziom jako rezydent wycieczek! Nasz kompleksowy kurs przygotuje Cię do pracy jako rezydent na całym świecie. Dzięki indywidualnemu podejściu, praktycznym zajęciom i analizie sytuacji problemowych, nabierzesz pewności siebie i umiejętności niezbędnych w tej roli. Zdobądź certyfikat rezydenta i otwórz drzwi do ekscytującej kariery!

 

1. Praca rezydenta – jak zacząć – krok po kroku

  • Jak wygląda proces rekrutacji rezydentów biur podróży (najczęściej wymagane dokumenty aplikacyjne, przebieg rozmowy kwalifikacyjnej i przykładowe pytania, najczęściej popełniane błędy – na co zwracają uwagę rekruterzy),
  • jakie umiejętności i kompetencje są pożądane w pracy rezydenta?
  • Jak będą wyglądać Twoje warunki pracy,
  • Jak przygotować się do wyjazdu,
  • Słownik branżowy – jak odnaleźć się  w tych wszystkich skrótach branży turystycznej?

2. Serwis lotniskowy przylotowy i wylotowy

  • Jakie dokumenty i materiały  są niezbędne przy przyjęciu grupy i pożegnaniu grupy,
  • jak organizować transfery lotniskowe,
  • Jakie sytuacje zdarzają się na lotnisku przy przyjęciu grupy i jak się wówczas zachować (zaginiony bagaż, zniszczony bagaż, overbooking, brak klienta na liście przylotowej),
  • Jakie informacje należy przekazać klientom na lotnisku (komunikat w autokarze, koperty powitalne i ich zawartość),
  • Jak wygląda transfer grupy do hoteli z lub bez udziału rezydenta,
  • Jak wygląda procedura odprawy (check-in, bagaż, odprawa bezpieczeństwa, gate),
  • świadczenia należne pasażerom i pomoc rezydenta w przypadku opóźnienia samolotu,

3. Serwis hotelowy

  • Jak przygotować hotele na przyjęcie turystów? (listy zakwaterowania, zamówienie posiłków, tablice informacyjne, informatory biura podróży),
  • Jak zakwaterować grupę? (typy pokoi, prośby/życzenia),
  • Jak postąpić w przypadku zgłaszanych usterek a jak w przypadku złożenia przez klientów reklamacji? (procedura reklamacyjna, schemat postępowania),
  • jak współpracować z hotelarzami?,
  • jak postąpić w przypadku overbookingu?

4. Spotkanie informacyjne

  • Jak wygląda spotkanie informacyjne? (grafik, struktura),
  • Jak występować publicznie? (autoprezentacja, mowa ciała, poprawność językowa, radzenie sobie ze stresem),
  • jak dobrze zaprezentować ofertę wycieczek fakultatywnych?,
  • Jak dostosować spotkanie informacyjne do grupy klientów?

5. Trudne sytuacje i zdarzenia losowe

  • Jak wygląda organizacja pomocy lekarskiej? (rodzaje ubezpieczeń, schemat postępowania),
  • Jak skorzystać z pomocy konsularnej? (pobyt w szpitalu lub śmierć człowieka, zagubienie dokumentów, kradzież gotówki),
  • sytuacje wyjątkowe: klęska żywiołowa, upadek biura podróży

6. Kulisy pracy rezydenta

  • Co jest na liście rezydenckiej „must have”,
  • Zarządzanie czasem – najważniejsze narzędzie pracy,
  • Życie rezydenta po godzinach pracy 🙂

Strona korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką Prywatności.