Szkolenie podczas którego uczestnicy aktywnie poznają aspekty związane z językiem angielskim w turystyce. To ćwiczenie kompetencji językowych: mówienia, pisania i słuchania. Podczas zajęć aranżowane są sytuacje związane z załatwieniem spraw na lotnisku, w hotelu, w autobusie czy wypożyczalni samochodów. Kursanci mogą sprawdzić się i doskonalić umiejętności praktyczne, które z pewnością przydadzą się podczas pracy.
Program kursu realizowany jest online w czasie czterech spotkań z lektorką na żywo! Zajęcia odbywają się w godzinach 9:00 – 13:30 z przerwami.
Materiały szkoleniowe udostępniane są uczestnikom przed kursem, aby praca w czasie szkolenia była jak najbardziej efektywna.
Zapraszamy uczestników, którzy mają przynajmniej komunikatywny poziom znajomości języka angielskiego.
Adresaci:
Osoby wykonujące zawód pilota wycieczek/przewodnika/rezydenta/animatora/pracownicy biur podróży.
Cele:
- zapoznanie się z słownictwem oraz wyrażeniami branżowe niezbędnymi do pracy w turystyce,
- przećwiczenie i doskonalenie swoich kompetencji językowych w zaaranżowanych scenkach sytuacyjnych,
- zwiększenie pewności pod względem językowym podczas wyjazdu zagranicznego.
Korzyści:
- autorski program opracowany przez specjalistów z Rainbow,
- obszerne materiały elektroniczne, dzięki którym uczysz się wtedy, kiedy masz czas i możliwość,
- dwudniowe szkolenie praktyczne, dzięki któremu poznasz branżowe słownictwo oraz przećwiczysz związane z nim sytuacje.
Metody:
- wykłady,
- warsztaty,
- scenki,
Szkolenie odbędzie się online
Komentarze Facebook